интересно

Начало | интересно | Моята бъдеща прекрасна лятна ваканция

Моята бъдеща прекрасна лятна ваканция

Златина Цветанова | 2015-08-01

Здравейте. Моето „лятно приключение“ още не се е случило. Затова аз ще ви разкажа как аз си го представям.

Един много топъл ден през месец август, родителите ми решиха да отидем в Испания. Те бяха купили билети веднага щом ми съобщиха, започнахме да си оправяме куфарите. Когато вече бяхме напълно готови си казахме довиждане с апартамента ни и се качихме в колата за летището. Докато карахме се чу един странен звук и тати спря. Когато видя гумата, тя се беше спукала. Но наблизо нямаше нито гумаджийница, нито бензиностанция. Мама започна да спира коли,но никой не можа да ни помогне. Наложи се сами да бутаме колата. Един човек ни видя и искаше да ни помогне. Ние разбира се му позволихме. Той случайно живееше наблизо и в дома си имаше гума, с която да сменим нашата.Но понеже бързахме за летището го помолихме да побърза и ако може да ни помогне със слагането.

Когато се върна с гумата, мама, тати и непознатия чичко се заловиха със слагането ѝ. Щом бяхме готови вече благодарихме на чичкото и тръгнахме. Тати караше бързо, защото оставаха само 20 минути до излитането на самолета. След около 6 минути вече бяхме там. И за щастие хванахме самолета. Беше много забавно.

След околко няколко часа вече бяхме на летището в Испания. В Испания беше страхотно. Първото което исках да видя беше морето, защото бе много топло. След дова се настанихме в хотел Коста Брава. Хотела беше малко по-скъп, но беше най-хубавия хотел в който съм била. Понеже бе много уморително веднага заспахме след като пристихнахме. На другия ден посетихме регион Кастилия и Леон. После национален парк на остров Ла Палма, Канарски острови. Така ни мина целия ден. На втория ден посетихме римския театър в Мерида и голямата джамия в Кордоба, която сега е катедрала. На третия ден посетихме дворецът Ескориал, близо до Мадрид, а след това си направихме разходка с едно корабче. На четвъртия ден отидохме на едни лозя в Ла Риоха, а след това в завод за производство на електроуреди, защото аз много исках на го видя. На петия ден посетихме замъка в Сеговия и катедралата в Сантяго де Компостела. На шестия ден вече решихме просто да се разхождаме около хотела и да отидем на плаж и на басейн. И в неделя вече трябваше да си тръгнем. Но аз бях много доволна, защото беше най-хубавата ми ваканция.

Участва в конкурса „Моето невероятно лятно приключение